Здається ви переглядаєте цей сайт за допомогою Internet Explorer 6. Ця програма вже застаріла.
Для більш безпечного та надійного перегляду ми рекомендуємо вам оновити браузер на нижченаведений:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Дика природа

Протягом майже трьох десятиліть я мав нагоду відвідувати найвіддаленіші куточки нашої планети і фотографувати дику природу, екологічні проблеми та птахів. Головним чином птахів. Я жив поряд із колонією імператорських пінгвінів в Антарктиді, ходив шукати райських птахів у лісах Папуа-Нової Гвінеї, дрижав від холоду та страху в хатині на Далекому Сході Росії, чекаючи на бурого ведмедя, й обливався потом у джунглях Амазонки, сподіваючись зустріти папуг ара. І під час усіх цих подорожей я не зраджував своєму основному принципу – брати із собою якомога менше речей і багажу.

Тож, коли минулого року мій товариш-фотограф перейшов на систему Olympus, я зацікавився. Ні, звичайно, я не повірив, що така маленька цифрова камера зможе створювати зображення тієї якості, яка потрібна моїм комерційним клієнтам. Я живу за рахунок гонорарів за використання моїх робіт в Інтернеті, друкованих виданнях, рекламних оголошеннях і календарях. Я роблю фотографії для комерційних каталогів і упаковки, потім ті самі зображення часто використовуються на рекламних матеріалах і плакатах. Також я продаю свої фотографії у вигляді художніх ілюстрацій форматом до А2 (іноді навіть більшим). Невже система Olympus здатна замінити повноформатну цифрову дзеркальну однооб'єктивну камеру?

Одного дня з камерою OM-D E-M1 Mark ll і об'єктивом M.Zuiko Digital ED 300mm F4.0 PRO вистачило мені, щоб зрозуміти: я більше ніколи не повернуся до своєї цифрової "дзеркалки". Якість зображення була чудовою, та найбільше мене вразили чисельні переваги, що ховалися всередині E-M1 Mark ll. Блискавична частота 18 кадрів на секунду. Це так, ніби пересісти зі звичайного седана на Ферарі. Вбудована система стабілізації дає змогу "від руки" вести зйомку з витримкою 1/15 с. Більше не треба носитися з важким штативом.

Ще одна функція дала мені змогу фотографувати дику природу так, як це було не під силу більшості інших фотографів. Я фотографував червоних білок на спеціально побудованому знімальному майданчику в лісі на Шотландському нагір'ї. Білка сиділа на кінці колоди, а потім стрибала в напрямку камери, щоб схопити горіх, який використовувався як приманка. За допомогою функції Pro Capture я того ранку вдало відзняв кожен стрибок. Мої колеги з цифровими дзеркальними однооб'єктивними камерами лишилися незадоволеними, бо упустили безліч кадрів, коли білка саме була в польоті.

Удома я люблю фотографувати птахів на болотах північного Норфолку. З легким комплектом обладнання Olympus я можу ходити цілий день і не втомлююся. Я можу заходити в найвіддаленіші куточки, а коли приходить час спустити затвор, я роблю це так тихо, що навіть чутлива сова-сипуха нічого не чує і спокійно продовжує полювання.

Автор і фотограф: Девід Тіплінг

Галерея зображень

Усі знімки зроблено за допомогою такого обладнання