Здається ви переглядаєте цей сайт за допомогою Internet Explorer 6. Ця програма вже застаріла.
Для більш безпечного та надійного перегляду ми рекомендуємо вам оновити браузер на нижченаведений:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Дякуємо, що придбали даний виріб компанії Olympus.

Якщо сталося маловірогідне і цей виріб, незважаючи на правильне використання

(згідно з друкованими інструкціями, що входять до комплекту), виявився бракованим протягом застосовного в країні гарантійного терміну та був придбаний в авторизованого дилера компанії Olympus у зоні торгово-промислової діяльності компанії OLYMPUS EUROPA SE & Co. KG, як зазначено на веб-сайті: http://www.olympus-europa.com, цей виріб буде безкоштовно відремонтовано або, за рішенням компанії Olympus, замінено на новий. Задля отримання від компанії Olympus максимально ефективного та швидкого гарантійного обслуговування прийміть до уваги наведені нижче відомості та інструкції.

1. Щоб скористатися цією гарантією, дотримуйтесь інструкцій на веб-сайті http://consumer-service.olympus-europa.com щодо реєстрації та відстеження (ця послуга в деяких країнах недоступна), або принесіть виріб, відповідний оригінал рахунку-фактури або чек та заповнений гарантійний талон до дилера, в якого було придбано виріб, або до

будь-якого сервісного центру Olympus, розташованого на території торгово-промислової діяльності компанії OLYMPUS EUROPA SE & Co. KG, як це обумовлено на веб-сайті: http://www.olympus-europa.com, до закінчення застосовного в країні гарантійного терміну.

2. Переконайтесь, що гарантійний талон належно заповнений представником компанії Olympus, авторизованим дилером компанії або сервісним центром. Тому обов’язково упевніться, що ваше прізвище, назва дилера, серійний номер, а також рік, місяць і день покупки зазначені у гарантійному талоні, або що до нього додається оригінал рахунку- фактури чи чек (із зазначенням імені дилера, дати покупки та типу виробу).

3. Цей гарантійний талон повторно не видається, тому зберігайте його в надійному місці.

4. Майте на увазі, що компанія Olympus не відповідає за жодні ризики або витрати, пов’язані із транспортуванням виробу до дилера або уповноваженого сервісного центру Olympus.

5. Ця гарантія не покриває нижченаведені дефекти, ремонт яких оплачуєте ви, навіть якщо дефекти виникли протягом терміну гарантії, згаданого вище.

а. Будь-які пошкодження, що сталися внаслідок неправильного використання виробу (наприклад, під час виконання операцій, не наведених в інструкціях тощо).

б. Будь-який дефект, який виник через ремонт, модифікацію, чищення тощо, виконані не компанією Olympus або авторизованим сервісним центром Olympus.

в. Будь-який дефект або пошкодження, які виникли внаслідок транспортування, падіння, струсу тощо після придбання виробу.

г. Будь-які дефекти або пошкодження, які сталися внаслідок пожежі, землетрусу, повені, грози та іншого стихійного лиха, забруднення навколишнього середовища або збоїв джерел постачання електроенергії.

д. Будь-який дефект, який виник через недбале або неналежне зберігання (наприклад, зберігання виробу в умовах високої температури та вологості, біля засобів проти комах на зразок нафталіну або шкідливих наркотичних речовин тощо), неналежне обслуговування тощо.

е. Будь-який дефект, який виник через використання розряджених елементів живлення тощо.

ж. Будь-який дефект, який виник через потрапляння піску, бруду, води тощо всередину корпусу виробу.

6. Згідно з цією гарантією компанія Olympus бере на себе зобов’язання лише щодо ремонту або заміни цього виробу. За цією гарантією компанія не несе відповідальності за будь-які непрямі пошкодження або збитки, пов’язані з дефектом виробу взагалі, і зокрема за будь-які збитки або пошкодження, спричинені об’єктиву, плівці та іншому обладнанню або аксесуарам, що використовуються разом із цим виробом, а також за будь-які збитки внаслідок затримки з ремонтом або втрати даних. Обов’язкові положення закону залишаються непорушними.