Здається ви переглядаєте цей сайт за допомогою Internet Explorer 6. Ця програма вже застаріла.
Для більш безпечного та надійного перегляду ми рекомендуємо вам оновити браузер на нижченаведений:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Як полагодити продукцію?

Виберіть тему:

Технічні питання про цифрові вироби Olympus

Надішліть електронного листа до служби технічної підтримки Olympus або подзвоніть експерту. Ми будемо раді Вам допомогти.

Натисніть тут для отримання докладнішої інформації.

Мій виріб Olympus працює неправильно, що необхідно зробити?

По-перше, перегляньте посібник з експлуатації . Якщо проблему не вирішено, зверніться до магазину , який перевірить виріб і за потреби поверне його нам.

Куди звертатися для ремонту виробу?

Зберігайте гарантійний талон (світового та українського зразка) і чек у безпечному місці. Гарантійне обслуговування без цих документів не надається.

Якщо немає можливості повернути виріб у магазин, де його було придбано, звертайтеся до місцевого сервісного центру або центру підтримки Olympus:

Адреси й телефони прийомних пунктів в Україні можна дізнатися за телефоном (+38 044) 295-79-49, (+38 044) 295-89-19

Електронна адреса: camera.support.ua@olympus.eu

Що покривається 24-місячною гарантією?

Ознайомтеся з інформацією в гарантійному талоні . Гарантія не покриває використання не за призначенням, нещасні випадки, халатність і звичайний знос. Ви зберігаєте всі права, що належать вам за законом.

Термін 24-місячної гарантії Olympus закінчився. Чи можу я ще розраховувати на сервісне обслуговування?

Звичайно! Виконайте наведені вище інструкції. Ми повідомимо Вам орієнтовну вартість ремонту звичайною або електронній поштою чи факсом. Ви можете підтвердити замовлення на ремонт у той же спосіб.